Tarieven


In een vrijblijvend oriënterend gesprek wordt bekeken welk onderdeel van de financiële administratie u zelf wil/kan verzorgen en welk onderdeel wij voor u kunnen verzorgen. Dit kan variëren van alleen de belastingaangifte of de periodecijfers tot de “schoenendoos”. Naar aanleiding van het pakket, wordt een offerte gemaakt op uurbasis of op abonnementbasis. Wanneer u akkoord gaat met de offerte, krijgt u het werk op maat geleverd.

Indien u ervoor kiest zelf uw administratie te beheren, maar heeft u een stuk training nodig, dan doet u eerst vrijblijvend een assessment, waaruit duidelijk wordt op welk niveau uw kennis op boekhoudkundig gebied zit. Naar aanleiding van het resultaat wordt een offerte gemaakt over het te volgen lesprogramma en de prijs. Wanneer u akkoord gaat met de offerte, worden afspraken gemaakt over de tijden waarop de begeleiding gaat plaatsvinden. Dit kan zowel overdag als in de avonduren.

De volgende tarieven worden door ons gehanteerd:

(alle tarieven zijn exclusief BTW)

Abonnement € 110,00 per maand

• Het verwerken (boeken) van de inkoopfacturen, de verkoopfacturen en de Kas/Bank/Giro (voor het abonnement gaan wij uit van ongeveer 35 mutaties per maand)
• Een maandelijkse uitdraai (balans en verlies & winstrekening) en persoonlijke toelichting
• Per kwartaal de omzetbelastingaangifte
• Aan het einde van het jaar de jaarcijfers en de aangifte inkomstenbelasting


Administratie verwerking: € 55,00 per uur


Wij verzorgen die onderdelen van de administratie die u wilt uitbesteden

Belastingaangifte: € 55,00 per uur



Startersbegeleiding: € 55,00 per uur



Training: € 60,00 per 1,5 tot 2 uur
10 bijeenkomsten á 1,5 tot 2 uur € 550,00